sobota, 9 września 2017

Szłam drogą.


zdjęcie: religijne gify.



SZŁAM DROGĄ

Szłam drogą prosto przed siebie
szłam i szłam właśnie do Ciebie
chciałam Cię prosić byś mnie chronił
byś już nade mną łez nie ronił.

Gdy byłam dzieckiem ty przy mnie byłeś
kochałeś mnie i dla mnie żyłeś
tak często słyszałam jak do mnie mówiłeś
gdy tylko mogłeś żyć mnie uczyłeś.

Gdy było mi źle Ty mnie tuliłeś
nie płacz będzie dobrze tak mi mówiłeś
mogłam Ci zawsze wszystko powiedzieć
bo kto jak nie Ty mógł tyle o mnie wiedzieć.

I nagle stanęłam droga się skończyła
ujrzałam jasność która mnie zauroczyła
i taka ciepło całą mnie ogarnęło 
wiedziałam że to jest dobro że mnie pragnęło.

I słyszę głos Twój Panie każesz mi zawrócić
mówisz że tam czekają że muszę wrócić
przytulasz mnie znów teraz na pożegnanie
i obiecujesz że Twoja miłość przy mnie  zostanie.

Wracam do życia otwieram oczy
korytarzem w moją stronę lekarz kroczy
i moja rodzina też do mnie idzie 
a ja od Pana dostałam drugie życie.

autor: M. Michalska.
rok 2017.09.

zdjęcie: religijne gify.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz