wtorek, 8 sierpnia 2017

Pójdę przed siebie

zdjęcie: łzy gify.




PÓJDĘ PRZED SIEBIE

Całą sobą krzyczę każdego dnia
bo cóż taki człowiek jak ja z życia ma?
Zamknięta w czterech ścianach własnego domu
jak wyżalić się, po co i komu ?.

Nikt nie zrozumie co czuję każdego dnia
bo to ja nie mam nóg on, ona, ma.
To ja jestem zamknięta w domowej celi
tak wiele dziś od wolności mnie dzieli.

I nagle życie sens swój straciło
szczęście ode mnie się odwróciło.
Dziś mnie otacza żal i rozgoryczenie
i myśl że może kiedyś swe życie odmienię.

Czy starczy mi sił by wytrwać do końca
człowiek powoli umiera jak kwiatek bez słońca.
I tylko gniew i żal w sercu wciąż wzrasta
ta bezsilność i niemoc człowieka przerasta.

Lecz wierzę że kiedyś pójdę przed siebie
jeśli nie na ziemi to na pewno w niebie. 
O własnych siłach bez żadnej pomocy
pójdę przed siebie w dzień albo w nocy.

autor: M. Michalska.
rok : 2017                 


zdjęcie: łzy gify.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz