niedziela, 13 sierpnia 2017

Zapomniana.


zdjęcie:motywy biało czarne gif.




ZAPOMNIANA

Chciałam napisać o tym co czuję
co moje ja w głowie maluje
jak trudno żyć w tłumie ludzi
gdy samotność złość właśnie budzi.

Tak szybko człowiek zostaje sam 
z własnego doświadczenia to znam
najczęściej słyszę że czasu nie mają
że są zmęczeni bo za pracą ganiają.

A nie tak dawno drzwi się nie zamykały
zabawa, śmiechy do późnej nocy trwały
było wesoło świat zdawał się piękny
nie sądziłam ten rozdział życia zostanie zamknięty.

Teraz się czuję już zapomniana
już nie potrzebna już nie kochana
dookoła samotność pustkę wypełnia
któż z mych przyjaciół o mnie pamięta.

Być może troje przyjaciół zostało 
jak długo będzie mnie pamiętało
i oni pomału się oddalają
bo dla mnie czasu swego już nie mają.

autor: M. Michalska
rok: 2017.


zdjęcie: czarno białe motywy gif.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz