wtorek, 8 sierpnia 2017

Wizyta.

zdjęcie: niedziela wieczór. gif




WIZYTA

Cóż za niespodzianka mnie dzisiaj spotkała
gdy rodzinka z Londynu do mnie  zawitała
jak anioły ogromne złote serca maja
i nigdy o mnie i  o mojej niedoli nie zapominają.

Jak miło i przyjemnie że u mnie się zjawiły
jakże przyjemny wieczór był i miły
ze pamiętały ze chwilę czasu znalazły
dzięki tym odwiedzinom wszelkie smutki precz polazły.

I znów nadzieja do serca zapukała cichutko
by zagościć na dużej nie tak na króciutko
dlatego im chciałam wierszem podziękować
niech zechcą mój wiersz dla siebie zachować.

Wizyta ta krótka ale bardzo miła była
wiem że są ludzie którzy chcą abym dalej żyła
bym z życia jak najwięcej korzystała
bym to co dobre garściami brała.

autor: M. Michalska.
rok: 2017.




zdjęcie: obrazki gify.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz