wtorek, 2 maja 2017

Dla syna.


zdjęcie: dzieci gif.


DLA SYNA

Chciałabym napisać wiersz dla mojego syna
chociaż wiem nie jestem jako matka jedyna
jest wiele matek co kocha swoje dzieci
dzieci są małe dorastają a czas dalej leci.

Ja jeszcze dziś pamiętam jak był malutki
te maleńkie rączki te maleńkie stópki
brałam go ciągle do serca tuliłam
te nie kończące się godziny bardzo lubiłam.

A później pierwsze mama pierwszy kroczek
to wszystko było na pierwszy roczek
a potem świat tak szybko się zmienił
mój mały chłopiec w ucznia się przemienił.

Kocham Cię Mamo powtarzał mi wciąż
ja go tuliłam mówiłam do sukcesów dąż
byś w życiu lepiej miał niż ja
trudy młodości nie każdy zna.

Dzisiaj mój synu w dorosłe życie już w kroczyłeś
tą dorosłością bardzo się zauroczyłeś
lecz serce matki wciąż przy Tobie trwa
bo miłość matki wiele imion ma.

autor: M. Michalska.
rok:  2017

Dla mojego syna Mateusza.

zdjęcie: dzieci gif.



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz