sobota, 6 maja 2017

Wiersze 13.










zdjęcie: dobranoc gif.


JEDYNA

Wpadłam na pomysł krótkiego wiersza
napisałam go ja jako pierwsza
lubię pisać krótkie wiersze
lubię też bardzo miejsce pierwsze.

Na podium stanę jako jedyna
ale tylko jako dziewczyna
bo chłopak zajmie miejsce pierwsze
bo fajniejsze były jego wiersze.


autor: M. Michalska
rok:  2017.



zdjęcie: dobranoc gif.





WIEWIÓRKA

Za oknem pada deszczyk majowy
po lesie chodzi szarmancki gajowy
chodzi dogląda leśnych zwierzątek
jego wędrówki dopiero początek.

Tu jest zajączek i jeleń bury
wiewiórka właśnie wskoczyła do góry
w pyszczku orzeszka trzymała sobie
może pod nogi rzuciła Tobie.

Lubi orzeszki takie słodziutkie
takie okrągłe takie malutkie
do dziupli swojej wiele zaniosła
i kolejnego z ziemi podniosła.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.




zdjęcie: podziękowania i serca gif.




MATKA                               

Już niedługo jest Dzień Matki                 
kupię bukiet kwiatów i czekoladki          
może będzie to  groszek pachnący          
swym zapachem tak wabiący.                 

Może lepsze będą bratki                          
bo to serce mojej matki                           
to jedyne to kochane                               
takie bliskie tak dobrze znane.                

Kocham ją aż do szaleństwa                   
ona mnie chowała od maleństwa            
całe noce nade mną czuwała                   
na dobrego człowieka mnie wychowała.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.



zdjęcie: podziękowania i serca gif.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz