poniedziałek, 1 maja 2017

Jak mam dziękować.


zdjęcia: religia gif.

JAK MAM DZIĘKOWAC

Modlitwa towarzyszy mi wszędzie
bo gdzie jestem tam Twoja miłość będzie
bezinteresowna taka za nic
taka prawdziwa taka bez granic.

Ogromną cenę za nią poniosłeś
swym cierpieniem zbawienie wniosłeś
życie wieczne Panie nam dałeś
dałeś nam wszystko co tylko chciałeś.

Swoją krwią grzechy nasze zmyłeś
świat od męki i bólu odkupiłeś
jakże mam Panie Tobie dziękować
za Twą miłość którą pragnę zachować.

Na koniec dni swych stanę przed Tobą
prosząc Cię o łaskę całym sobą
bo za życia na ziemi różnie bywało
lecz moje serce Jezu kochać Cię nie przestało.

Do swego serca przytulisz mnie Panie
bo cenisz sobie nasze zjednanie
i zaznam chwały przy boku Twoim
bo jesteś Jezu światłem moim.

autor: M. Michalska
rok:  2017.

zdjęcie: religia gif.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz