niedziela, 7 maja 2017

Jesteśmy razem.


zdjęcie : obrazki gif.



JESTEŚMY RAZEM

Jak dobrze że Ciebie mam
ja nie jestem sama Ty nie jesteś sam
dzisiaj wzajemnie siebie mamy
przecież tak dobrze i długo się znamy.

Przeszliśmy razem wzloty, upadki
Ty zostałeś ojcem ja weszłam w rolę matki
i dbałam o Was najlepiej jak mogłam
zawsze służyłam dobrą radą zawsze pomogłam.

Dzieci dorosły dom opuściły rodzinny
może ja a może Ty czujesz się trochę winny
dla swoich rodziców już czasu nie mają
w erze komputerów tylko materializm znają.

A my nadal jesteśmy we dwoje
odeszły na bok wszystkie trudy i podboje  
jesteśmy tyle lat razem bo się kochamy
i swoje potrzeby na wylot znamy.

I świata nie ma bez naszej miłości
nawzajem sobie dajemy dużo radości
bo najważniejsze jest zaufanie
pamiętajcie o tym Panowie i Panie.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.

zdjęcie: obrazki gif.

Wiersz ten dedykuję mojemu mężowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz