niedziela, 14 maja 2017

Wiersze 14.


zdjęcie: czarno białe motywy gif.


CISZA

Usiadłam rano nad brzegiem morza
powitała mnie poranna zorza
wietrzyk spokojny owiał mnie całą
dając mi energię całkiem nie małą.

A nad falami krzyk mew się roznosił
a ten poranek o ciszę tak bardzo prosił
ja tez pragnęłam by cisza ta trwała
pejzaż nadmorski pięknie malowała

autor: M. Michalska
rok:  2017.

zdjęcie: czarno białe motywu gif.


KSIĄŻE

Idę po słonecznej plaży
książę z morskich fal mi się marzy
Jego królestwo to morskie głębiny
wszyscy będą mieć zdumione miny.

A on za rękę mnie poprowadził
bo miłość do siebie w mych oczach zobaczył
i razem w morskich falach się zanurzyliśmy
i z krainy baśni na jawę powróciliśmy.

autor: M. Michalska
rok:  2017.

zdjęcie: czarno białe motywy gif.


OSTATNIE POŻEGNANIE

Dzisiaj droga niewiasto żegnamy Cię w zadumie
nie każdy z taką godnością przez życie iść umie
lecz Twoja droga życia  dobiegła końca
weszłaś na ścieżkę wieczność utkaną ze słońca.

W smutku i w żalu swe dzieci zostawiłaś
i swoich kochanych wnuków też opuściłaś
lecz żyć będziesz każdego dnia
tak długo jak każdy w sercu Cię ma.

autor: M. Michalska
rok: 2017,

zdjęcie: czarno białe motywy gif.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz