niedziela, 30 kwietnia 2017

Skrzydła.


zdjęcie: różności gif.


SKRZYDŁA

Kiedyś chciałam mieć skrzydła by w górę się wzbić
bo chciałam zerwać tą niewidzialną nić
tą nić która trzymała mnie w świecie zaprzeczeń
która zmusić mnie chciała do różnych wyrzeczeń.

To straszny jest stan człowieka
gdy życie przez uzależnienie ucieka
gdy chodzisz słaniasz się nie możesz nic zrobić
do głowy Ci przychodzi by smutki swe utopić.

Rano pokora znów na ustach modlitwa znana
żal że Twoja trzeźwość została znów pokonana
i znów wszystko od nowa się zaczyna
tłumaczysz że nikt Cię nie rozumie i to jest przyczyna.

W to wszystko chcesz wciągnąć znów mnie
ale każdy kto zna mnie to dobrze wie
że nie dam już z siebie ofiary zrobić
jak chcesz to możesz sam swe smutki topić.

Ja będę obok Ciebie życiem swoim żyć
bo najważniejsze to szczęśliwym w żuciu być
Ty nie chcesz walczyć o szczęście swoje
ale to bagno i picie to życie jest Twoje nie moje.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.

zdjęcie: różności gif.

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz