czwartek, 6 kwietnia 2017

Czarownica.


zdjęcie: czarownice gif.


CZAROWNICA

Serce me płacze cichutko szlocha
wiem o tym że jestem szalona
przecież mi miłość swą ofiarowałeś
a ja jak ta czarownica ją zniszczyłam
dałam C i tylko małą nadzieję
Twe serce rozbudziłam do żaru miłości
choć dobrze wiedziałeś że nie zaznasz
nigdy z dziewczyną jak ja czaru czułości
choć wiedziałam tak dobrze o tym
lecz nie potrafiłam się oprzeć Twoim ustom
i czułam ich ciepło na swej twarzy
i blask Twych pięknych oczu
być może mi nigdy nie wybaczysz
że jestem taka okrutna i zła
być może mi nigdy nie wybaczysz
że miłość Twą porzuciłam
lecz uwierz mi tak bardzo Cię proszę
me słowa są ze szczerego serca
ja wiem o tym dobrze że ze mną
nigdy byś nie zaznał szczęścia.

autor: M. Michalska.
rok:  1985

zdjęcie: czarownice gif.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz