czwartek, 6 kwietnia 2017

Boże dzieci.


zdjęcie: różności gif.

BOŻE DZIECI.

Wierszyk krótki dziś napiszę
bo Anioła koło siebie słyszę
on mnie strzeże cały czas
prowadzi mnie przez pola i las.

Pilnuje by nic złego mnie nie spotkało
żeby w mym sercu Słowo Boże zadziałało
by wstąpił Duch Święty do serca mego
by mnie prowadzić do Królestwa Jego.

By miłość Boża całą mnie ogarnęła
by Jego dobroć mną zawładnęła
bo Syn ukochany leży w grobie
ja wierzę i wiara jest w Tobie.

Bo z martwych wstał i grób opuścił
wszystkich którzy w Niego wierzą do siebie dopuścił
bo miłość Boża jest wszechobecna
droga z Duchem Świętym i z Aniołem jest bezpieczna.

Prowadzą mnie przed obliczę Bożego Syna
stanę przed Nim i powiem Jezu nie jestem jedyna
miliony chcą podziękować za Twoją miłość
a jak zgrzeszymy to na nas się nie złość.

Stworzyłeś nas na Swe podobieństwo
kobiety dostały piękno mężczyźni męstwo
jednak wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi
dlatego w Wielkanoc do Ciebie Jezu się modlimy.

autorka: M. Michalska.
rok:  2017.


zdjęcie: obrazki gify.

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz