sobota, 22 kwietnia 2017

Wiersze 11.


zdjęcie: różności gif.




KRÓTKI WIERSZ

Krótki wiersz napisać to wyzwanie nie duże
tu świeci słonko tam pada deszcz i są burze
wiatr wieje ciemne chmury napływają
a moje wierszowe rymy dobrze się mają.

A może bez rymów wierszyk stworzyć
i że będzie się podobać z góry założyć
przecież wiersz to wiersz każdy coś w sobie ma
i ten go przeczyta co na wierszach się zna.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.04.   


     
                  
 zdjęcie: różności gif.




KWIATEK                   

Dałeś mi kwiatek maleńką różę        
różę co kłuje i rani                            
jej liście zielone i płatki czerwone   
me serce do snu kołyszą.                  

Dałeś mi różę na wieczną pamiątkę 
choć serce me opuściłeś                   
dałeś mi miłość swą dla zabawy      
i tylko różę i smutek mi zostawiłeś.

autor: M. Michalska.                                   
rok: 1982                                                     






.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz