środa, 5 kwietnia 2017

Poraz ostatni.


zdjęcie: natura gify.


PORAZ OSTATNI

A jednak zdrada w Twym sercu panuje
oraz usta Twe kłamią wciąż
powiedz dlaczego na tym świecie tak jest
czyż świat zawinił że opuściłeś mnie
przyczyną rozstania była dziewczyna
która w Twym sercu jest
taka zerwania była przyczyna
kochałeś nie mnie lecz ją
nie mów że kłamię wiesz ze to prawda
przecież widzieliśmy się
szedłeś z nią pod rękę i nawet nie powiedziałeś cześć
potem rozmowa gorące łzy
to wszystko było na darmo
bo serce moje zbyt wcześnie zacięło się 
wiem że Cię kocham i Ty też wiesz
lecz to dla Ciebie nie ma znaczenia
bo kochasz ją nie mnie
więc żegnam Ciebie poraz ostatni
choć z oczu płyną gorące łzy
żegnaj Jedyny przecież nie kochasz już mnie.

autor: M. Michalska.
rok:  1983.

zdjęcie: natura gify.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz