środa, 5 kwietnia 2017

Powiedz mi.


zdjęcie: obrazki gify


POWIEDZ MI

Powiedz mi kiedy wrócisz
czy warto jest na Ciebie czekać
czy ujrzę Cię jeszcze kiedyś
i będę szła pod rękę z Tobą.

Powiedz czy jeszcze mnie pamiętasz
me oczy i uśmiech mój
bo ja pamiętam Cię zawsze
takiego jakiego Cię poznałam.
zdjęcie: obrazki gify.

W mej pamięci oprócz Ciebie
dni minione jeszcze są
te wakacje razem z Tobą
i te słowa kocham Cię.

Pragnę Ciebie jeszcze ujrzeć
jeśli już nie kochasz mnie
pragnę Ciebie jeszcze spotkać
choć byś z inną miał już iść.

       Chcę byś chociaż mnie                                 jeśli nawet inną już byś miał
                                                             i te dni minione razem
                                                                    niechaj w Twej pamięci tkwią.

                                                                                            autor: M. Michalska.
                                                                           rok: 1986.




zdjęcie: obrazki gify.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz