wtorek, 11 kwietnia 2017

Wiersze 10.


zdjęcie: kwiaty wiosenne gif.


CHWILA

Wystarczyła mi chwila wspólnej znajomości
bym znów była nieszczęśliwa w miłości
gdyż wiem w Twym sercu inna już gości
lecz pragnę od Ciebie odrobinę szczerości.

Odjeżdżam już dzisiaj hen daleko
i będę z dala na długi czas od Ciebie
więc powiedz mi szczerze dlaczego
ten dzień ostatni nie mogę być z Tobą.

autor: M. Michalska.
rok:  1984.
KRAJ

Krótki wierszyk mi potrzebny
by polecić w rejs podniebny
by zobaczyć z góry miasta
bo Ojczyzna moja wzrasta.

Lepiej patrzeć jest mi z góry
jak powstają nowe mury
to jedyny taki kraj
gdzie najpiękniej kwitnie maj.

autor: M. Michalska.
rok:  2017.
ZAKĄTEK                     

Kłosy lekko chylą się ku ziemi         
falują na wietrze jak złote morze      
szumią cichutko deszczu spragnione
gdy słońce wysoko jeszcze na niebie
idę ścieżką co pośród zboża się wije 
i już z dala las ciemny widać            
słońce się chowa za ciemne lasy       
wiem że tu jest pięknie                      
mój ukochany zakątek na ziemi        
tam wszystko każdy rozumie            
zwierzęta drzewa i kwiaty.               

autor: M. Michalska.                   
rok:  1982                                 

zdjęcie: kwiaty wiosenne gif.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz