wtorek, 11 kwietnia 2017

Blog.


zdjęcie:; frezje gify.


BLOG

Potrzebuję wiersza na swojego bloga
bo ja pisać nie umiem z pisania jestem noga
nie potrafię nawet sklecić parę słów
więc mów do mnie bardzo dużo mów.

Mówiąc do mnie może jakiś poemat powstanie
o wiośnie tak pięknej która na dłużej zostanie
a może o tym że lato szybko nadejdzie
a nad rankiem gdy ptaki śpiewają wesołe słonko wzejdzie.

Może kiedyś napiszemy ten poemat
jak nie to wiosna dobry będzie temat
lecz wolała bym trochę ciepłego lata ruszyć
bo w taki ciepły wieczór można wiele serc wzruszyć.

Więc mów abyśmy  coś pięknego stworzyli
abyśmy na mojego bloga to dzieło wrzucili
niech się wszyscy naszym talentem zachwycają
jeśli znają się na poezji i ciekawe rymy znają.

autor: ,. Michalska.
rok: 2017.

zdjęcie: frezje gify.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz