czwartek, 6 kwietnia 2017

Wiersze 7.


zdjęcie: różności gify.



SAMOTNA

Stoi samotna na polu
zdala od wszystkich innych
szumi długą smutną piosenkę
samotna stara sosna.

Jej smukłe gałęzie w dół opuszczone
przypominają wierzbę płaczącą
gdzieś tam daleko jest dziewczyna
podobna do niej co ma oczy lśniące.

Jasne jej włosy spadają luźno
oczy zachodzą łzami
tak jak ta sosna samotna na polu
zdala od wszystkich innych.

autor: M. Michalska.
rok: 1982.


zdjęcie: różności gify.





NIE BĘDĘ PŁAKAĆ

Wiatr szaleje po ulicach
srebrne krople deszczu dzwonią
wszyscy poszli hen daleko
nie będę płakać będę wesoła.

Będę się śmiała i śpiewała
aż jasne promienie słońca zaświecą
i srebrne krople deszczu na liściach
szczerym złotem się zaświecą

Rozjaśni się świat dookoła
kwiaty okażą całą swą piękność
ptaki zaświergolą wesoło na drzewach
nie będę już płakać będę wesoła

autor: M. Michalska.
rok : 1983.

zdjęcie: różności gify.


POŻEGNANIE.                 

Odchodzisz ode mnie                        
cóż Ci zrobiłam                                 
że chcesz zostawić mnie samą          
zostawiasz po sobie                           
smutek, żal i cień po tamtych dniach
w wazonie stoją polne kwiaty           
które dostałam od Ciebie                  
ja je przyjęłam w dowód miłości      
i są pamiątką po Tobie                      
me serce wciąż bije tylko dla Ciebie 
a z oczu płyną gorące łzy                  
czemu odchodzisz powiedz mi Miły 
w czym tkwi mój błąd.                      

autor: M. Michalska.                                 
rok : 1982                                                  
                                



zdjęcie: różności gify.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz