sobota, 29 kwietnia 2017

Dla moich przyjaciół.




DLA MOICH PRZYJACIÓŁ

Tyle krzywd i bólu jest na świecie
myślę że zdajecie sobie sprawę i o tym wiecie
są to krzywdy przez los zadane
zapewne przez pokrzywdzonych, wcale nie chciane.

Ja jestem jedną która do nich należy
świat mój nie runą, bo są ludzie którym na mnie zależy
to dzięki nim walczę o zdrowie swoje
dzięki takim ludziom, niczego w życiu się nie boję.

Nie jest ich dużo, Ci prawdziwi zostali
mimo mojego kalectwa się nie zmieniali
są cały czas przy mnie i pomagają
oni najskrytsze marzenia moje znają.

Dlatego się za Nich modlę i dziękuję każdego dnia
aby Bóg ich miał w opiece, bo dobre uczynki ich zna
ja też z całego serca pragnę im podziękować
bo nauczyli mnie, by swojej osoby w domu nie chować.

Dlatego wiersz przeze mnie pisany im poświęcam
do pomagania jak Oni, wszystkich ludzi zachęcam
myślę, że wśród nas są tacy ludzie jak ja
a czy każdy z nich przyjaciół takich jak ja ma.

Chciałabym tym wierszem im podziękować
swojej radości że ich mam, nie chcę już chować
chcę aby ludzi jak moi przyjaciele
miał każdy chory, żeby wśród nas było ich wiele.

autor: M. Michalska.
rok:  2017

zdjęcie: podziękowania i serca gify.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz