wtorek, 21 marca 2017

Cela.



                                                        zdjęcie: więzienne.gify




CELA

Kraty, kraty, wciąż widzę kraty
a kiedyś byłem bardzo bogaty
miałem żonę, dziecko i psa
każdy takie bogate życie zna.

A teraz cela mym domem jest
przechodzę od życia bolesny test
odeszli ode mnie, tak zwani przyjaciele
żaden nie przyszedł do mnie w niedzielę.

Mijały lata dzień za dniem
dzisiaj już jedno tylko wiem
że tylko miłość, miłość prawdziwa
wszystko co złe to zapomina.

Siedzę w tej celi, serce z bólu pęka
żona i dziecko wciąż o mnie pamięta
przyszła dziś do mnie, w kantynie usiadła
pożegnać się chciałem, to wizyta ostatnia.

Zostawiam z bólem żonę, córkę, matkę swoją
przyszedł czas, aby zapłacić za głupotę moją
żegnam też ojca, jego też kochałem
choć jako dziecko, bardzo się go bałem.

Spoglądam w niebo ostatni raz
szybko, za szybko minął w celi czas
jutro zakończę życie, zastrzyk mi dadzą
mam cichą nadzieję, że bliscy mi wybaczą .

        autor: M. Michalska.
         rok: 2016.




                                                   zdjęcie: więzienne egzekucje. gify.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz