wtorek, 28 marca 2017

Królestwo Twoje.


                                                        zdjęcie: kieliszki.gif

KRÓLESTWO TWOJE

Znów nastąpiły smutne dnie
gdyż tak na prawdę opuściłeś mnie
w Twym życiu inna królowa króluje
i świat zaprzeczeń znów Ci maluje.

Znów mi zabrała kochany Ciebie
chociaż ja dałam Tobie całą siebie
ale nie będę z nią już walczyła miły
bo i tak przegram i nie mam na to siły.

Raz już walczyłam klęskę poniosłam
w życiu  raz taką porażkę odniosłam
kieliszek, butelka to królestwo Twoje
spokój i miłość to życie moje.

Wódka Twoje życie skradła
Twoja teoria że dam radę upadła
już zapomniałeś jak wtedy żyłeś
a mnie nie było bo ciągle piłeś.

Udział już brałam w tej procedurze
jednak alkohol pozostał na górze
dlatego nie chcę w tym brać udziału
wolę żyć spokojnie i pomału.

autor: M. Michalska.
rok: 2016

                                                         zdjęcie: kieliszek gif.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz