poniedziałek, 27 marca 2017

Pustka w mym sercu.



                                                         zdjęcie: frezje.gif.




PUSTKA W MYM SERCU

Choć bardzo Cię kochałam
choć często Ci wierność przyrzekałam
to jednak odszedłeś bez pożegnania
skradając mi skarb pożądania.

Pozostawiłeś mi w sercu pustkę i smutek
pozostawiłeś cień miłości bez słońca
pozostawiłeś w nim gorycz i rozpacz
więc czemu myślę o Tobie bez końca.

Me szczęście jest w Twoich rękach
a radość ma skryta w Twym sercu
więc powróć tak bardzo Cię proszę
i rozbudź mą nić uczucia.

Zabrałeś wszystko co miałam
nie zostawiłeś nawet mych łez
odszedłeś biorąc już wszystko
a pozostawiłeś tylko mnie.

Ta pustka którą czuję wokół siebie
przeraża mnie i zabija
więc jeszcze raz proszę, powróć tu do mnie
i oddaj mi wszystko wraz z Sobą.

autor: M. Michalska
rok 1986




                                                                  zdjęcie: frezje.gify

.


  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz