środa, 29 marca 2017

Na dworcu.


                                                         zdjęcie: smutne buźki gif


NA DWORCU

Serce zranione dziś płacze łka
w oku znów się kręci perlista łza
wspomnieniach powracają tamte dni
a wśród nich właśnie Ty.

Pamiętam dzień gdy Cię żegnałam
gdy w samotności cichutko płakałam
stałam na dworcu wśród tłumu we łzach
a później widziałam Cię tylko w mych snach.

I choć wiedziałam że wrócisz to serce płakało
lecz nie wiedziałam że dwa lata daremnie czekało
odjechałeś daleko i powróciłeś
lecz mnie na dworcu gdy Cię żegnałam już porzuciłeś.

Dwa lata żyłam w marzeniach w snach
a gdy wróciłeś życie płynęło we łzach
po wielu nocach przepłakanych zrozumiałam
że gdy wyjeżdżałeś....
Człowieka którego kochałam na zawsze już żegnałam.

autor: M. Michalska.
rok:1990.

                                                        zdjęcie: smutne buźki gif


  Wiersz dedykowany jest mojemu przyjacielowi ze szkolnych lat   T.B.                                                  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz