poniedziałek, 20 marca 2017

Na zawsze sama.

zdjęcie: CZARNO BIAŁE MOTYWY.

NA ZAWSZE SAMA.


Powiedz dlaczego odchodzisz znów
zostawiasz mnie samą tak wielkim tłumię ludzi
powiedz czy zasługuję na tak wielką karę
by zostać do końca już w samotności.

A jeśli tak to powiedz dlaczego
czym zawiniłam według Ciebie
przecież Cię bardzo kochałam
i byłam wciąż blisko Ciebie

A teraz już sama jestem w śród ludzi
w sercu mym zapanował głęboki smutek
kochałam Cię i przeszło to mi już
więc nie mów już do mnie kochana

Nie będę już więcej płakała
nie będę już więcej o Tobie mówiła
nie będę już o Tobie myślała
i nie chcę być z Tobą więcej.

autor: M. Michalska
rok: 1983




zdjęcie: czarno białe motywy.


Jejku nie wierzę że tyle lat minęło prawie 33 jak zaczęłam pisać wiersze. Miałam wtedy zaledwie
14 czy 15 lat, akurat skończyłam szkołę podstawową i przeżywałam swoją pierwszą nieszczęśliwą
miłość. Większość wierszy dlatego jest poświęcona miłości i rozstaniu


                                                  zdjęcie: czarno białe motywy.
.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz