niedziela, 26 marca 2017

Tyle lat



                                                  zdjęcie: motywy.gify



TYLE LAT.

Minęło lat wiele
aż w pewną niedziele
uświadomiłam sobie
że wiersze pisać mogę

Kiedyś pisałam o naturze
pada deszcz, wieje wiatr i są burze
o miłości też mi się zdarzało
napisać wiersz aż serce drgało

O naturze, miłości i ptakach
szkoda że brakowało wiersza o makach
ale był wiersz o tęsknocie za wolnością
za rodziną i jedyna miłością

I tak minęło wiele lat
na wiersze moje kurz się kład
dobrze że znalazłam je dziś
może napiszę wiersz pod tytułem "Miś"

A może lepsza będzie bajka
jak w popielniku pali się  fajka
a może poemat napiszę
tak to w sercu i duszy słyszę.

autor: M. Michalska.
rok: 2017.


                                                   
zdjęcie: motywy.gify.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz