sobota, 18 marca 2017

Więzienne pożegnanie.



zdjęcie: CZARNO BIAŁE MOTYWY.







                                                     WIĘZIENNE POŻEGNANIE


Za oknem ostatnia noc mija
a ja w tych murach wciąż siedzę
Nie czuję wiatru, nie słyszę szumu
nie słyszę śpiewu swych przyjacieli

Siedzę tu długo sam jeden w tej celi.
a dookoła są szare mury.
Kiedy ja wyjdę może mi powiesz,
kiedy opuszczę to ciemne więzienie.

Czuję się jakbym wolności nie znał
zakuty wciąż siedzę w kajdany.
Serce me płacze i woła wolności,
a oczy wołają słońca światłości.

To dla niej jedynej siedzę tu w celi,
gdyż kocham ją nad życie.
I serce me płacze woła
że chce ujrzeć jeszcze Ciebie.

Nigdy nie ujrzę dziennego światła
blasku promieni słonecznych
A co najcięższe jest sercu memu
to to że Ciebie kochana nie ujrzę.

Przyjdzie mi jutro rozstać się z życiem
pożegnać ten piękny wspaniały świat.
I ciebie kochana moja dziewczyno
przyszedł pożegnać już czas.

I choć z mych oczu płyną mi łzy,
a serce z bólu umiera.
Żegnam na zawszę kochana Cię
i nie płacz że już umieram



autor: M. Michalska
rok 1985


                                              zdjęcie: CZARNO BIAŁE MOTYWY




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz