czwartek, 30 marca 2017

Promyk słońca.


                                                                   zdjęcie: obrazki gify


PROMYK SŁOŃCA

Dziś jest mi smutno i źle
gdzie jesteś powiedz gdzie
gdy odjeżdżałeś byłeś taki kochany
a powróciłeś taki nieznany.

Dziś oczy moje ronią łzy
bez Ciebie są także już nawet sny
dni puste bez cienia nadziei
że moje życie znów się zmieni.

Że znów powrócą tamte dni
gdy otwierałam drzwi i stałeś Ty
gdy oczy Twe jak promyk słońca
śmiały się do mnie bezkońca.

Gdy rozmawiałeś ze mną wesoło
choć tyle trosk otaczało nas wkoło
przy Tobie czułam się taka bezpieczna
chciałam by przyjaźń i miłość była wieczna.

Gdy powróciłeś to ja zrozumiałam
że utraciłam kogoś kogo kochałam
inna zdobyła serce Twe
a w żalu i smutku zostało me.

autor: M. Michalska.
rok: 1990.

                                                              zdjęcie: smutne animacje.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz