środa, 29 marca 2017

Wspomnienie.

                                                               zdjęcie: ptaki gif.



WSPOMNIENIE

Idę pustą alejką, pośród pachnących akacji
mając przed oczami, czas spędzonych z Tobą wakacji
gdy lasy, pola, piękne jeziora i dni pełne słońca
były tylko nasze, choć tak niewiele było ich do końca.

Cieszyłam się każdą chwilą spędzoną z Tobą mile
ciężko zapomnieć tak piękne chwile
i żal że tak mało czasu mieliśmy dla siebie
że tak szybko nadeszły ostatnie dni
w których mogłam być blisko Ciebie.

Teraz tylko wspomnienia pozostały z tamtych wakacji
choć jesteś tak blisko, ja idę sama pośród drzew akacji
i choć jesteś ja Ciebie już utraciłam bez powrotu
i teraz jestem pewna że nie ma już powrotu.

Cieszę się teraz, gdy widzę Cię choć z daleka
chcę żebyś wiedział że jest ktoś kto jeszcze czeka
bo ciężko jest zapomnieć dni razem z Tobą spędzone
choć maż już inną.....
i wszystko między nami jest już skończone.

autor: M. Michalska.
rok: 1990.

                                                                      zdjęcie: ptaki gif.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz