poniedziałek, 27 marca 2017

Wiersze 2.



                                                         zdjęcie: motywy.gify


SAMOTNOŚĆ

Chodź weź mnie za rękę
nie bój się, nie pogniewam się
prowadź mnie, wciąż za sobą
nie chcę tu sama być.
Wiesz przecież, że Cię kocham
więc po co Ci mówić mam
Ty mnie rozumiesz bez słów
więc weź mnie za rękę i prowadź.

autor: M. Michalska.
rok: 1985


                                                           zdjęcie: motywy.gify.



WSPOMNIENIE

Rzeka pluszcząca latem
dziś pokryta jest lodem
tu spędzone chwile
tej pierwszej mej miłości.
Dookoła las dumny stoi
przysypany puszystym śniegiem
a jest tu też wspomnienie
pierwsze chwile miłości.
Byłeś tu razem ze mną 
całowałeś me usta gorące
dziś jestem tutaj sama
odszedłeś gdzieś daleko.

autor: M. Michalska
rok: 1984


                                               zdjęcie: motywy.gify.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz