wtorek, 28 marca 2017

Tamte strony.


                                                         zdjęcie: frezje gif.


TAMTE STRONY

Serce me płacze cichutko szlocha
z oczu po twarzy spływają łzy
powiedz dlaczego ja właśnie Ciebie
chcę widzieć w nocy i w każdy dzień
powiedz dlaczego Ciebie właśnie
z pośród tylu ludzi wybrałam
i dlaczego Ciebie najmocniej pokochałam
Cóżeś uczynił w sercu mym
tym ostatnim pożegnaniem
nie wiesz nawet sam
Ty zostałeś ja odeszłam
na jak długo nie wiem sama
kiedyś powrócę w tamte strony
i powrócę do tych dni
ale chwile razem spędzone
nie powrócą nigdy już
ujrzę wtedy Ciebie z dala
obok twa dziewczyna będzie szła
a w sercu mym będzie gorycz rozbudzona
smutek i rozpacz a w oku łza
więc Cię proszę z całego serca
nie budź miłości mej
jeśli masz kochać a potem porzucić
na zawszę tęsknotę w mym sercu rozbudzić
więc proszę odejdź za wczasu
gdy jeszcze jest na to czas
odejdź i zostaw me serce w spokoju
smutek, rozpacz i w oku łzę
pozostaw ale nie mnie.

autor: M. Michalska.
rok: 1985.

                                                zdjęcie: frezje gif

 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz