wtorek, 28 marca 2017

Tylko ja wiem.


                                                 zdjęcie: wiosna.gif.


TYLKO JA WIEM

Niech Twe myśli będą ze mną
w każdy dzień i w każdą noc
niech twe oczy świecą dla mnie
i wskazują mi drogę jak sen.

Serce moje się buntuje
że tu samo musi być
ciągle płacze i rozpacza
że mu ciągle Ciebie brak.

Z oczu moich łzy się rodzą
i spadają tak jak groch
bo me oczy Cię nie widzą
i dlatego płaczą wciąż.

Lecz ja jedna tylko wiem
że się znów spotkamy gdzieś
wśród poszumu leśnych drzew
i srebrzystej toni fal.

Będzie wszystko tak jak dawniej
słońce i ten letni wiatr
aż nadejdzie znów ten dzień
w którym trzeba rozstać się.

autor: M. Michalska.
rok: 1986.

                                                          zdjęcie: wiosna.gif




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz