środa, 29 marca 2017

Duchu Święty.


                                                          zdjęcie: religia org.

DUCHU ŚWIĘTY

Duchu Święty zwracam się z prośbą do Ciebie
czuwaj i strzeż mnie każdego dnia
prowadź mnie, prowadź drogą do nieba
bo ścieżki na ziemi kręte są
ja jestem jedną z wielu owieczek
a mym pasterzem Jezus jest
chodzę po łanach Bożej zieleni
ale czasami i ja gubię się
upadam nisko na swe kolana
szukając drogi do Pana mego
próbuję się podnieść ale nie mogę
i Ty Duchu Święty przychodzisz z pomocą
podnosisz mnie z kolan, wskazujesz mi drogę
i znów kroczę w stronę światła
a Pasterz przyjmuję mnie z wielką miłością
tuli mnie do swego Świętego Serca
Duchu Święty dlatego proszę Cię
wyprostuj moje do Boga ścieżki.

autor: M. Michalska.
rok: 2016



                                                              zdjęcie: religia org.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz