wtorek, 28 marca 2017

Ostatni raz.


                                                    zdjęcie: wiosna.gif


OSTATNI RAZ

Wiem dobrze że błąd był po mojej stronie
wiem dobrze że to moja wina
lecz po raz ostatni to było
już nigdy więcej nawet w środku nocy
nie wspomnę dni spędzonych z Tobą.
Błąd mój polegał że wciąż wierzyłam
w każde jedyne twe słowo i gest
jednak to wszystko szybko się skończył
i to był mój wielki błąd
dopiero teraz wiem że kłamałeś
mówiąc mi wciąż o miłości
dobrze wiedziałeś że mnie opuścisz
więc nie wiem po co oszukiwałeś.
Choć teraz me serce gorzkimi łzami płacze
a oczy zachodzą mgłą
nie mam do Ciebie odrobiny żalu
że wybrałeś nie mnie lecz ją
powiedz mi tylko dlaczego mnie
spotkał okrutny los tego świata
po co w mym sercu miłość rozbudziłeś
dając mi swoją dla zabawy
a teraz mi tylko smutek i żal zostawiłeś
odszedłeś nie mówiąc nic nikomu.

autor: M. Michalska
rok 1984.

                                                       zdjęcie: wiosna.gif.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz