piątek, 31 marca 2017

Las.



zdjęcie: obrazki gify
.
LAS

Drzewa nade mną kołyszą
ptaki ten szum tylko słyszą
las tę piosenkę dla mnie gra
być może dziś ukojenie mi da.

Wśród drzew droga się pnie
kto jeszcze oprócz mnie o tym wie
idę ta ścieżką przez las
może na zawsze żegnam Was.

Liście szeleszczą cichutko
ten spokój i szczęście trwa tak krótko
wracają wspomnienia z tamtych dni
gdy byłeś ze mną Ty.

Gdy szliśmy razem po lesie
mówiłeś - wiatr naszą piosenkę niesie
którą razem ze mną nuciłeś
i serce me do miłości zmusiłeś.

Dziś znów jestem w tym lesie
echo me myśli niesie
i tylko Ciebie przy mnie dziś brak
powiedz jak dalej żyć no jak?.

autor: M. Michalska.
rok: 1987
zdjęcie: obrazki gify.

 Wiersz ten dedykuję moim przyjaciołom z wakacji      Ż-ce 1987r.

                                                    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz