czwartek, 30 marca 2017

Tęsknota.

zdjęcie: frezje gif.



TĘSNOTA

Noc okryła całą ziemię
a my kolejną noc daleko od siebie
patrzę wciąż w niebo pokryte gwiazdami
i błądzę wspomnień śladami
wspominam dni, które niedawno minęły
patrzę na kwiaty, które nocą się zwinęły
godziny lecą wciąż uparcie
a księżyc za oknem stoi na warcie
rogiem swym Twe imię maluje na niebie
a ja coraz bardziej odczuwam brak Ciebie
tęsknota serce me okrywa
a za oknem coraz większy wiatr się zrywa
księżyc schował się za chmury
i spadły z ciemnego nieba gęste wióry
to deszcz opłakuje me myśli
szumem deszczu i liści
opłakuje moją tęsknotę
i to że myślę ciągle o Tobie
to dlatego że swoje serce Ci oddałam
i tylko tęsknotę i łzy ze sobą zabrałam
i tylko gwiazdy zostały mi po Tobie na niebie
które szepczą mi że właśnie serce pokochało Ciebie.

autor: M. Michalska.
rok: 1983.

zdjęcie: frezje gify.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz